Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΚΟΖΑΝΗ ΚΑΙ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΒΑΦΗ



Κοζάνη – Πτολεμαΐδα
Προσπαθώ να βάλω σε μια τάξη τα αισθήματά μου, τη συγκίνησή μου – συμβαίνει καμιά φορά – από το ταξίδι Θεσσαλονίκη – Κοζάνη – Πτολεμαΐδα. Η Θεσσαλονίκη γεμάτη κόσμο στους δρόμους. Ήλιος με κρύο το πρωί. Το βράδυ ανάμνηση χειμώνα.
Η Κοζάνη με διπλά τζάμια. Χειμερινή. Ο «Κ. Π. Καβάφης στο Ξενοδοχείο Βαλκάνια», στο καφέ «Γκαλερύ», με ωραίο κόσμο. Ευχαριστώ την «Δημοτική κίνηση Κοζάνης, τόπου να ζεις», που τα φρόντισε όλα.
Την άλλη μέρα, μια σπάνια γυναίκα, η Θεοπίστη Κρυσταλλίδου, πρόεδρος του Παλαιοντολογικού και Ιστορικού Μουσείου Πτολεμαΐδας, κι όχι μόνο, επιλεγμένη με ψήφους των δημοτών της Εορδαίας – Πτολεμαΐδας και γύρω πόλεων και χωριά – μας ανοίγει όλους τους δρόμους της Πτολεμαΐδας. Τα φουγάρα της ΔΕΗ, τα λιγνιτωρυχεία είναι μακριά. Το βράδυ η παράστασή μου του Καβάφη. Αφοσιωμένο κοινό και η Δήμαρχος, Εοδραίας, Παρασκευή Βρυζίδου, ο αντιδήμαρχος, μου δίνουν μια τιμητική πλακέτα – την έβαλα δίπλα στο κρεβάτι μου. 
Ένα ευχαριστώ στον συγγραφέα Ιορδάνη Κουμασίδη, που τα φρόντισε κι εδώ όλα να γίνουν έτσι ωραία. Λαμπρά.

Υ. Γ. Ο Σέριφ Σαλαμπί, πανταχού παρόν, με τα περιοδικά μας για τον Κ. Π. Καβάφη!
Μένει ο Βόλος, προς το παρόν, αύριο Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου, στο Ίδρυμα Πορφυρογένη –
Αγριάς, στις 8.00 μ.μ., «Ο Κ. Π. Καβάφης στο Ξενοδοχείο Βαλκάνια».
Καλημέρα. Σήμερα είναι μια νέα μέρα.